El Joc de Badalona. Divendres dia 1 el desempat

I com diuen a la web del Joc de Badalona: I vet aquí un gos, i vet aquí un gat... que el el Joc de Badalona s'ha acabat!

Si, però encara resta una pregunta mes, la que es farà divendres dia 1 de juny i que servirà per fer el desempat, perquè  hi han 166 persones que han encertat TOTES les preguntes! (bé jo vaig veure  166 mirant la classificació a la web però ara ja no està visible, potser em vaig confondre, la revista El Tot diu que son 176 i el Burot a la web del Joc afirma que son 179).

Així que El Burot ja s'inventarà alguna entremaliadura per fer-los anar a tots amunt i avall per tot arreu, per intentar contestar el mes aviat possible la pregunta mes difícil de totes :-) 

Jo no tindré que patir per guanyar el primer premi, he quedat en una "digna" posició n.627.

Si, si,  no he encertat 16 respostes, però he pogut aprendre i descobrir un munt de coses que m'han aportat mes coneixement de la ciutat de Badalona, de la seva gent, i de la seva història  i he aconseguit respondre correctament a 37 preguntes!

Ens veiem a la festa de lliurament de premis.




Comentaris

Entrades populars