EL JOC DE BADALONA. FÀBRICA DE VIDRE PLAÇA OVIDI MONTLLOR

Aquest Joc de Badalona es molt adictiu i emocionant.  Pels que no son BTV (badalonins de tota la vida) potser es mes dificil encara, perque no tenim records, coneixement, ni molts contactes a qui preguntar i hem de buscar a Internet o fer petites excursions com la d'avui sota la pluja. No guanyaré pas el concurs però continuaré participant i aprenent cada día....

Sense que serveixi de precedent i per "ajudar una miqueta" aqui teniu unes pistes fotogràfiques que us ajudaràn en el dia d'avui a resoldre amb éxit les dificils preguntes.


Avui jo també hi era amb la meva filla i un grupet de gent intentant esbrinar el que hi havia sota la llosa de vidre trencada. La pregunta era :  Una llosa de vidre ens permet veure alguna peça en el seu subsòl? i la resposta es NO gaire, perque està trencada. Sort que fa uns mesos vaig fer també la foto i es veu una mica millor oi?

Comentaris

  1. Carmen, encara que s'hagi nascut aquí "de tota la vida" ningú sap aquestes preguntes a la primera, tothom ha de fer cerca, investigar, consultar, i aquesta és la gràcia del joc. Per això enganxa, perquè és un repte que et motiva, i el pot fer tothom, encara que faci poc que visquis aquí, l'important és consultar les fonts disponibles. Hi ha gent que juga en equip...Jo tinc una amiga que hi juga des de València, ella no sap res de Badalona i algunes no les pot respondre, però també s'hi ha enganxat!! Jo avui al meu bloc també he parlat d'això, et convido a llegir-ho:http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/196366
    Bon cap de setmana i bones festes, a veure si ens trobem en alguna convocatòria!

    ResponElimina
  2. DOncs m'ha servit de molta ajuda!!!! GRàcies!!!!! : )

    ResponElimina
  3. Ayy dolentota!!! que et fará pam pam al cul el Burot!! jejejeej

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002143706764

    P.D.: Gràcies!!!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars